Jedina ovlaštena laboratorija za PCR Covid testiranje u TK!

Od sada, pored serološkog testa iz krvi čija je cijena 50KM, možete uraditi i PCR test u Plavoj poliklinici po cijeni od 180 KM!

Rezultate testa moguće je dobiti isti dan ukoliko se testiranje obavi do 12:00h. Ako se uzorkovanje vrši iza 12:00h, nalaz će Vam biti gotov sljedeći dan.

Testiranje je moguće obaviti u poslovnici Plave poliklinike u Simin Hanu (Tuzla), u posebno odvojenim prostorijama, uz educirano osoblje i maksimalnu bezbijednost.

NAPOMENA:  ukoliko se testirate zbog potrebe putovanja u inostranstvo, dužni ste provjeriti zvanične informacije o ulasku i boravku u državi u kojoj putujete (najbolje na web stranici ambasade), iz razloga što se negdje priznaju serološki, a negdje PCR testovi.

Šta trebate znati o PCR testu?

PCR testom otkriva se prisutnost virusa COVID-19 u organizmu, uzimanjem brisa iz nosa i sluznice ždrijela.

Međutim, potrebno je naglasiti da je PCR test validan samo ukoliko se radi u prvih pet dana bolesti kada je virus u gornjim dijelovima respiratornog trakta.

Kasnije se virus spušta u pluća i može se desiti da nakon tih pet dana, dakle u kasnijim fazama bolesti, rezultat testa bude negativan.  Zbog toga je za otklanjanje sumnje na infekciju COVID-19, najbolje dodatno uraditi i serološki test na antitijela, koja se stvaraju tek 10 do 15 dana od početka bolesti.

Serološki test radi se iz krvi, i pogodan je za otkrivanje i bolesnih i izliječenih osoba, sa  posebnim naglaskom na asimptomatskim slučajevima (osobe koje su zarazne a nemaju simptome bolesti).  Ukoliko je serološki test negativan ne isključuje se da infekcija postoji u ranoj fazi, što se utvrđuje jedino PCR testom.

PCR test i dalje je jedini dijagnostički (potvrdni) test za Covid-19.

U našoj ustanovi možete uraditi obje vrste testiranja, u posebno odvojenim prostorijama, uz educirano osoblje i maksimalnu bezbijednost. Nalazi se izdaju na bosanskom, njemačkom i engleskom jeziku, prema potrebi pacijenta.

Ako imate dodatnih upita o testiranju, možete nas kontaktirati na broj 061 600 607 ili putem FB stranice.